Snelle service

Het belangrijkste is dat al onze klanten ten alle tijden de service & support ontvangen die ze verdienen. We werken voor al onze producten en diensten met een SLA (Service Level Agreement) van 8 werkuren response tijd. Dit betekent dat er binnen 8 uren na het melden van een storing of een ander probleem is gereageerd vanuit ons. In de praktijk betekent het dat er binnen 8 uren een afspraak is gemaakt met de klant voor de oplossing. Het aanmelden van storingen kan bij ons op verschillende manieren te weten:

– Automatisch via monitoring software
– Telefonisch
– Per email
– Per WhatsApp

Aangaande de verbruiksmaterialen weren wij met monitoring software die ervoor zorgt dat wij 24/7 al uw op het netwerk aangesloten machines monitoren en er op deze manier voor kunnen zorgen dat u altijd de beschikking heeft over voldoende verbruiksmaterialen zoals toners en inktpatronen.

Het belangrijkste is voor ons dat uw machines werken!

Service Medewerkers
Binnen Business Point Noord werken we met zoveel mogelijk vaste engineers bij onze klanten.
Dit alles vanuit onze gedachte dat we persoonlijk en dichtbij willen zijn.
Al onze medewerkers zijn getraind en gecertificeerd om de gewenste service uit te mogen voeren en hebben allen jarenlange ervaring binnen hun werkgebied.

Onze dienstverlening
Wat kunnen wij u bieden?

Onze dienstverlening bestaat uit de volgende zaken:

– Installatie van onze producten & diensten
– Oplossen storingen van onze producten & diensten
– Regulier onderhoud aan onze producten & diensten
– Aanleggen van Wifi omgevingen
– Aanleg elektriciteit
– Ophangen en aansluiten schermen

Business Point Noord, volledige ontzorging van A tot Z